SELAMAT DATANG

Ahad, 4 Disember 2011

SERAHAN KOT MAKMAL BAGI SEMUA PEMBANTU MAKMAL SEKOLAH-SEKOLAH HARIAN NEGERI KEDAH

Hasil mesyuarat Majlis Bersama Jabatan (MBJ), Jabatan Pelajaran Negeri Kedah yang dihadiri oleh Pn Mariah binti Salleh selaku Pengerusi KSKM Negeri Kedah telah meluluskan permohnan KSKM untuk mendapat bekalan sehelai kot makmal bagi setiap Pembantu Makmal C17 dan C22 yang bertugas di sekolah-sekolah harian di bawah JPN kedah. Agihan kot makmal tersebut sedang dalam proses kecuali PM di daerah Padang Terap telah menerima lebih awal.

Pembantu Makmal dinasihatkan untuk menunggu surat dari PPD melalui Pengetua untuk mendapat arahan bagi ketentuan tarikh dan individu yang bertanggungjawab mengagih mengikut daerah masing-masing.

Pihak kesatuan juga mengedarkan satu set borang untuk mendapat maklum balas mengenai info kakitangan makmal dan juga prasarana makmal di sekolah masing-masing bagi mengujudkan satu pengkalan data dan mengnenal pasti masalah-masalah di setiap sekolah. KSKM Kedah berharap agar semua staf makmal dapat memberikan info yang tepat bagi memudahkan Pengerusi menyampaikan maklumat tersebut tepat kepada sasarannya.

Semua masalah atau kekurangan tersebut akan diteliti dan akan di bawa ke mesyuarat MBJ, JPN Kedah yang diadakan setahun 3 atau 4 kali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...