SELAMAT DATANG

Rabu, 6 Jun 2012

SERAHAN 'LAB COAT' BAGI PEMBANTU MAKMAL C22 DAN C17


Hasil perjuangan KSKM Kedah melalui Mesyuarat Majlis Bersama Jabatan (MBJ), Jabatan Pelajaran Negeri Kedah, semua Pembantu Makmal C17 dan C22 yang bertugas di sekolah-sekolah di bawah naungan JPN Kedah telah mendapat peruntukan sehelai kot makmal.

Puan Mariah binti Salleh selaku Pengerusi KSKM Kedah yang telah menghadiri mesyuarat berkenaan berjaya mendapatkan peruntukan tersebut. Berbagai perkara telah diperjuangkan untuk kebajikan semua Pembantu Makmal di negeri Kedah tanpa mengira ahli atau bukan ahli KSKM.

Sempena majlis perasmian Kursus Pengurusan Aset Alih di daerah Kubang Pasu, Kuala Muda/Yan dan Baling/Sik seramai 215 orang Pembantu Makmal dari daerah berkenaan telah menerima kot makmal masing-masing.

Pengerusi KSKM Kedah sebagai ahli mesyuarat majlis berkenaan sentiasa memperjuangkan apa saja masalah staf makmal yang berkaitan dengan tugas dan kebajikan.

Bagi lain-lain daerah yang masih belum menerima kot makmal berkenaan, KSKM Kedah sedang mengatur kaedah terbaik untuk menyampaikan dengan kerjasama PPD berkaitan, insyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...